Termeni si Conditii
Home Bedding si Home Mobili sunt denumiri comerciale ale Espatim Spedition SRL, persoana juridica de nationalitate romana, cu sediul in Murani – 158, corp c2, Timis, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J35/333/2013, cod unic de inregistrare fiscala RO31209628.
- Definitii si termeni
In cuprinsul prezentului document urmatorii termeni vor avea intelesurile specificate mai jos, daca din contextul particular in care sunt acestia folositi nu rezulta altfel:
Vanzator: Espatim Spedition SRL, desemnat in acest document si in intregul Site sub denumirea comerciala Home Mobili sau Home bedding.
Utilizator: O persoana fizica in varsta de cel putin 18 ani ori reprezentantul unei persoane juridice care viziteaza si/sau interactioneaza cu Site-ul.
Detinator de cont: orice Utilizator care isi creeaza un Cont in Site.
Cumparator: orice Utilizator sau orice Detinator de cont care plaseaza o Comanda in Site.
Cont: sectiune securizata din cadrul Site-ului si accesibila printr-o combinatie formata dintr-o adresa de e-mail si o parola ori prin intermediul unui cont Facebook sau Google deja existent, ce permite Detinatorului de cont salvarea de produse favorite in Wishlist, crearea de Wishlist-uri multiple, introducerea si salvarea de informatii de contact (telefon, adresa de livrare etc), abonarea la Newsletter-ul Home Mobili, precum si, in cazul Cumparatorilor, de pastrare a istoricului comenzilor plasate si al produselor achizitionate.
Site: magazinul de prezentare online gazduit la adresa homemobili.ro, cu toate subdomeniile aferente, incluzand intregul Continut al acestuia, indiferent de forma sa de prezentare (text, imagine, audio, video).
Continut:
- – toate informatiile disponibile pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau accesate prin orice modalitate, utilizand in acest scop un echipament electronic;
- – continutul oricarui mesaj trimis Utilizatorilor, Detinatorilor de cont si/sau Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
- – orice informatie comunicata Utilizatorilor, Detinatorilor de cont si/sau Cumparatorilor prin orice mijloc de catre un angajat sau un tert imputernicit al Vanzatorului;
- – informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau preturile practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
- – date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.
Comanda: un document electronic prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului, intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.
Bunuri si Servicii: orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate Cumparatorului de catre Vanzator, ca urmare a incheierii Contractului.
Contract: desemneaza contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.
Wishlist: sectiune din Cont care permite Detinatorului de cont sa isi creeze Wishlist-uri cu Bunuri pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii si pe care, ulterior, le poate sterge sau le poate adauga in cosul de cumparaturi.
Newsletter: informare periodica, exclusiv in format electronic, asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada de timp.
Mesaj tranzactional: informare punctuala transmisa prin mijloace electronice Detinatorului de cont sau Cumparatorului ce poate contine informatii despre crearea Contului pe Site, resetarea parolei Contului, informatii despre Comanda, chestionar de satisfactie in urma unei cumparaturi etc.
Mesaj comercial: orice tip de comunicare, indiferent de forma (e-mail, SMS, telefonic, webpush etc) transmis Utilizatorilor, Detinatorilor de cont si Cumparatorilor, continand informatii generale si/sau tematice, informatii cu privire la produse similare si/sau complementare cu cele de interes sau cumparate, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Bunuri si Servicii adaugate in cosul de cumparaturi sau in Wishlist, precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata sau sondaje de opinie.
Tranzactie: incasarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre Vanzator de la Cumparator sau rambursarea unor sume Cumparatorului de catre Vanzator.
Pretul de Lista: reprezinta un pret stabilit pe baza recomandarilor furnizorilor pentru vanzarea cu amanuntul a Bunurilor si/sau Serviciilor in magazine fizice sau online, in conformitate cu politica Home Mobili de comercializare a acestor Bunuri si/sau Servicii. Pretul de Lista este afisat in Site sub forma 1.234,00 RON. Scopul afisarii acestei informatii este sprijinirea Utilizatorilor, Detinatorilor de Cont si Cumparatorilor in decizia de cumparare a Bunurilor si/sau Serviciilor, printr-o evaluare comparativa a preturilor. Pretul de Lista are rol strict informativ, fara valoare juridica si nu poate fi asimilat sub nicio forma cu pretul de referinta in vanzarile cu pret redus, asa cum este acesta definit prin OG 99/2000.
Pretul de Vanzare: reprezinta contravaloarea efectiva a Bunului si/sau Serviciului, solicitata de Vanzator pentru incheierea Tranzactiei cu Utilizatorii, Detinatorii de Cont si Cumparatorii care doresc sa finalizeze o Comanda. Pretul de Vanzare este afisat in Site astfel: 1.234,00 RON. Home Mobili poate afisa intr-un mod vizibil si distinct in Site diferenta dintre Pretul de Lista si Pretul de Vanzare, sub forma valorica si/sau procentuala. Intotdeauna in procesul de finalizare a unei Comenzi va fi folosit Pretul de Vanzare.
- Politica de vanzare online
Informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (text, imagini statice sau dinamice, video etc) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare. Home Mobili depune eforturi constante pentru a oferi informatii exacte si corecte in paginile Bunurilor si/sau Serviciilor disponibile in Site, insa pot exista situatii cand acestea contin inadvertente: erori tehnice sau greseli umane de operare, fotografii cu caracter informativ ce pot prezenta specificatii sau accesorii care nu sunt incluse in configuratii standard, specificatii ce au fost modificate fara notificare de producatori etc.
Accesul in vederea plasarii unei Comenzii in Site ii este permis oricarui Utilizator, Detinator de cont sau Cumparator. Pentru motive intemeiate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Utilizatorului, Detinatorului de cont sau Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Home Mobili.
Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta, inclusiv prin suport online (chat) ori prin intermediul telefonului sau e-mail-ului mentionate in sectiunea de contact din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite de la Utilizator, Detinator de cont sau Cumparator, indiferent pe ce canal au fost receptionate, asa cum considera necesar si fara a fi nevoit sa se justifice in vreun fel.
Limba romana este limba de comunicare dintre Vanzator si Utilizator, Detinator de cont sau Cumparator, precum si limba de redactare a Continutului si a oricarui document, proceduri, tranzactii etc. guvernate de prezentii termeni si conditii.
Toate preturile aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in RON si includ taxa pe valoare adaugata (TVA). Plata Bunurilor si/sau Serviciilor achizitionate de Cumparator se va efectua in lei (RON).
In cazul platilor cu cardul, Vanzatorul nu este si nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de leu (RON). Responsabilitatea asupra acestui gen de costuri cade exclusiv in sarcina Cumparatorului.
- Documentele contractuale
Prin plasarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale (telefonic, e-mail, chat).
Mesajul tranzactional primit de Cumparator imediat dupa plasarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii.
Pentru motive intemeiate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a opera modificari asupra cantitatii sau numarului de Bunurilor si/sau Serviciilor dintr-o Comanda plasata de Cumparator. Vanzatorul va anunta Cumparatorul despre aceasta modificare la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la plasarea Comenzii si va returna Cumparatorului sumele achitate suplimentar de acesta.
Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin e-mail si/sau SMS a Mesajului tranzactional de confirmare a Comenzii.
Prezentii termeni si conditii, impreuna cu informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site si cu Mesajele tranzactionale transmise Cumparatorului dupa plasarea unei Comenzi stau la baza Contractului incheiat intre Vanzator si Cumparator.
- Cesionarea si subcontractarea
Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta catre o terta entitate, in tot sau in parte, Servicii ce tin de onorarea Comenzilor, cu informarea Cumparatorului, dar fara sa fie insa necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale care ii revin.
- Comanda
Plasare
Utilizatorul, Detinatorul de cont sau Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand sa finalizeze Comanda prin selectarea modalitatii de livrare si ulterior a celei de plata. Simpla adaugare a unui Bun si/sau Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi.
Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca toate informatiile furnizate Vanzatorului, necesare in procesul de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii. De asemenea, Cumparatorul intelege si consimte ca poate fi contactat de Vanzator, prin orice mijloc de comunicare agreat de Vanzator, in orice situatie in care aceasta contactare este necesara.
Anulare
Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
- – neacceptarea Tranzactiei de banca emitenta a cardului Cumparatorului;
- – invalidarea Tranzactiei de procesatorul de plati agreat de Vanzator;
- – furnizarea de Cumparator pe Site de informatii incomplete si/sau incorecte;
- – neefectuarea de catre Cumparator a platii in termen de 48 (patruzeci si opt) de ore de la plasarea Comenzii, in cazul selectarii ca modalitate de plata la finalizarea aceasteia plata prin transfer bancar (virament, mobile sau internet banking);
- – Pretul de Vanzare al Bunului si/sau Serviciului achizitionat de Cumparator este un pret derizoriu, astfel cum este acesta definit in art. 1665 Cod Civil (Legea nr. 287/2009);
- – livrarea Bunurilor si/sau prestarea Serviciilor s-au dovedit imposibile, in ciuda repetatelor diligente ale Vanzatorului.
Cumparatorul
Din momentul lansări comenzi la fabrica aceasta nu mai poate suporta modificari, anularea comenzii duce automat la pierderea avansului plătit!
Cumparatorul se obliga sa recepționeze produsele in termenul comunicat de vanzator in prealabil.
In cazul in care cumparatorul nu accepta recepția produselor in condițiile mentionate , acesta va achita o taxa de depozitare de 2%/zi din valoare totala a comenzii.
Modificare
In cazul in care Vanzatorul nu poate onora in parte sau in totalitate o Comanda a Cumparatorului pe motiv ca Bunurile si/sau Serviciile comandate nu pot fi livrate si/sau furnizate, va informa neintarziat Cumparatorul asupra acestui fapt. Cumparatorul poate decide modificarea Comenzii (furnizarea de catre Vanzator doar a unora dintre Bunurile si/sau Serviciile din Comanda intiala ori inlocuirea unuia sau mai multor Bunuri si/sau Servicii cu unele similare) sau rezilierea Contractului. Vanzatorul va returna Cumparatorului toate sumele ce rezulta ca urmare a modificarii Comenzii ori rezilierii Contractului in termen de cel mult 7 (sapte) zile de la data la care Cumparatorul i-a comunicat in mod expres si neechivoc decizia sa.
Drept de retragere
Cumparatorul (in prezentul context acest termen avand doar intelesul de persoana fizica) are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunte la a-i fi furnizat un Serviciu, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de returnare. In conformitate cu prevederile OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau de renuntare la un Serviciu expira in termen de 14 zile de la:
- – ziua cand Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului dintre Bunurile comandate, in situatia in care Comanda plasata de Cumparator a cuprins mai multe Bunuri care au fost livrate separat de Vanzator;
- – ziua cand Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului dintre Bunuri sau a ultimei piese, in situatia livrarii unui Bun ce consta din mai multe loturi sau piese.
Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract urmatoarele:
- – Bunurile confectionate, realizate sau personalizate dupa specificatiile Cumparatorului cum ar fi metrajele materialelor textile, perdelele, tapetele, mobilierul configurat si produs conform cerintelor Cumparatorului (dressing-uri, canapele, fotolii etc.), ori modificat conform solicitarilor acestuia in timpul montajului;bunuri confectionate reprezinta orice dimensiune ,material sau culoare diferita de cea expusa pe site-ul si cataloagele Home Mobili.
- – Bunuri ce nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii si igiena: perne, pilote, saltele, lenjerii de pat;
- – Furnizarea Serviciilor, dupa prestarea completa a acestora, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere.
Pentru facilitarea si asigurarea celeritatii retragerii din Contract, Vanzatorul pune la dispozitia Clientului modelul de formular prevazut in partea B din anexa OUG nr. 34/2014, care poate fi vizualizat si descarcat de aici.
In cazul in care Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de 14 zile, acesta va trebui sa inapoieze concomitent cu Bunurile returnate si eventualele cadouri, gratuitati etc. care au fost oferite de Vanzator impreuna cu acestea la achizitie.
Bunurile vor fi returnate de Cumparator impachetate intr-un ambalaj solid sau in ambalajul original (daca inca exista), pentru a preveni deteriorarea acestora la transport. Costurile de returnare a Bunurilor cad in sarcina Cumparatorului. In cazul in care Vanzatorul s-a oferit sa ridice el insusi Bunurile de la Cumparator, costul de returnare va fi egal cu costul de livrare platit initial de Cumparator, situatie in care contravaloarea costului de livrare nu va fi restituita Cumparatorului.
In cazul exercitarii in termen de catre Cumparator a dreptului de retragere, Vanzatorul va rambursa in cel mult 14 (paisprezece) zile de la data primirii notificarii de la Cumparator privind decizia sa de retragere din Contract sumele primite drept plata de la acesta pentru Bunurile si/sau Serviciile achizitionate (cu exceptia contravalorii serviciilor de montaj si, dupa caz, a contravalorii serviciului de transport, conform celor mentionate anterior). Sumele vor fi returnate astfel:
- – pentru Comenzile achitate prin card: prin restituire in contul asociat cardului cu care a fost efectuata plata;
- – pentru Comenzile achitate prin transfer bancar: prin virament bancar in contul comunicat de Cumparator.
Vanzatorul va putea amana rambursarea sumelor pana la receptionarea Bunurilor returnate de Cumparator sau pana la primirea unei dovezi din partea sa ca acestea i-au fost expediate, cu exceptia cazului in care Vanzatorul s-a oferit sa isi recupereze el insusi Bunurile (se va lua in considerare cea mai apropiata data).
Daca Bunurile returnate de Cumparator se afla intr-o stare in care nu mai pot fi vandute ca noi (lipsa componente sau accesorii, deteriorari estetice vizibile sau de natura functionala etc.), Vanzatorul isi rezerva dreptul de a reduce contravaloarea sumelor rambursate Cumparatorului in scopul readucerii Bunurilor la starea initiala sau, dupa caz, pentru acoperirea diferentei de pret rezultate din revanzarea Bunurilor respective ca produse folosite.
Disponiblitate
In vederea plasarii unei Comenzi, disponibilitatea Bunurilor va fi afisata in Site astfel:
- – Produs disponibil in stoc, cu mentionarea cantitatii disponibile la momentul afisarii;
- – Produs disponibil la comanda, cu mentionarea termenului in care acesta va putea fi livrat in cazul plasarii unei Comenzi;
- – Produs momentan indisponibil.
- Pretul Bunurilor si Serviciilor
Toate preturile Bunurilor si Serviciilor afisate pe Site sunt exprimate in RON si includ taxa pe valoarea adaugata (TVA). Preturile Bunurilor nu includ livrarea.
Costurile de livrare la usa, precum si cele de livrare, montaj si preluare ambalaje sunt afisate in cosul de cumparaturi de pe Site. Valoarea acestora poate fi consultata de Utilizator, Detinator de cont sau Cumparator inainte de plasarea unei Comenzi, in sectiunea dedicata din Site, disponibila la https://homemobili.ro/transport-si-montaj/
Vanzatorul poate modifica in orice moment, fara nicio notificare prealabila, Pretul de Lista si Pretul de Vanzare al oricarui Produs sau Serviciu afisat pe Site. Atunci cand, ca urmare a unor disfunctionalitati tehnice sau a unor erori umane Pretul de Vanzare afisat pe Site nu este cel real, pot deveni incidente prevederile art. 1665 Cod Civil (Legea nr. 287/2009) referitoare la pretul derizoriu. In astfel de cazuri nu exista un Contract valid incheiat intre Vanzator si Cumparator, iar Bunurile si/sau Serviciile nu vor fi livrate si/sau furnizate.
- Plata si facturarea
Pretul, modalitatea de plata si, acolo unde este cazul, termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Cumparatorul va efectua plata comenzii in lei (RON). Mesajul tranzactional transmis Cumparatorului la plasarea unei Comenzi in Site va cuprinde inclusiv valoarea totala in lei (RON) a acesteia.
Vanzatorul va emite Cumparatorului o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate conform Comenzii si i-o va transmite acestuia exclusiv in format electronic, la adresa de e-mail/whatsapp mentionata de Cumparator in Comanda. Cumparatorul are obligatia sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii, in conformitate cu legislatia in vigoare.
Vanzatorul va emite factura numai dupa ce are confirmarea incasarii sumelor datorate de Cumparator in conturile sale. Mesajul tranzactional ce include factura emisa de Vanzator reprezinta confirmarea Comenzii plasate de Cumparator.
- Livrarea Bunurilor
Bunurile cu mentiunea “produs disponibil in stoc” afisata in Site se vor livra in termen de 7 (sapte) zile in Timisoara/Timis si in termen de 14 (paisprezece) zile in alte localitati. Bunurile cu mentiunea “produs disponibil la comanda” pot fi livrate, in cazul plasarii unei Comenzi, la termenele afisate in Site.
Termenele se socotesc incepand cu ziua urmatoare celei in care Cumparatorul a receptionat Mesajul tranzactional de confirmare a Comenzii transmis de Vanzator.
Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.
In cazul in care Vanzatorul nu poate efectua, din motive ce tin exclusiv de Cumparator, livrarea unui Bun cu mentiunea “produs disponibil in stoc” afisata in site in termen de 14 (paisprezece) zile, socotite incepand cu ziua urmatoare celei in care Cumparatorul a receptionat Mesajul tranzactional de confirmare a Comenzii, Vanzatorul este indreptatit sa perceapa Cumparatorului o taxa zilnica de depozitare in cuantum de 0,5% (zero virgula cinci la suta) calculata la valoarea Bunului.
Toate detaliile despre livrare, inclusiv despre tipuri de livrare disponibile si costurile acestora se gasesc in sectiunea dedicata din Site.
- Transferul de proprietate asupra Bunurilor
Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata dupa efectuarea platii de catre Cumparator, in momentul livrarii Bunurilor in locatia indicata in Comanda. In acest context, prin livrare se intelege semnarea de primire a documentului de transport al personalului de livrare al Vanzatorului sau al curierului, dupa caz.
- Garantiile Bunurilor
Toate Bunurile comercializate de Vanzator beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
Bunurile vor fi insotite de documentatia trimisa de producator si prevazuta de lege pentru acestea, dupa caz: certificat sau declaratie de conformitate, certificat de garantie, instructiuni de utilizare etc.
- Mesajele tranzactionale si cele comerciale
Prin crearea unui Cont sau plasarea unui Comenzi, Detinatorul de cont sau Cumparatorul intelege ca va primi mesaje tranzactionale, inclusiv informari cu privire la Bunurile adaugate in cos, Bunuri aflate in Wishlist-uri, Comenzi care nu au fost inca finalizate etc., prin orice mijloace de comunicare aflate la dispozitia Vanzatorului, folosind datele de contact oferite de Detinatorul de cont sau de Cumparator.
In cazul Cumparatorilor, Vanzatorul isi rezerva dreptul de le trimite mesaje comerciale prin mijloace electronice cu privire la produse sau servicii similare celor cumparate, in conformitate cu prevederile art. 12 alin. 2 din Legea nr. 506/2004.
- Sugestii, sesizari si reclamatii
Pentru sugestii, sesizari si reclamatii privind Bunurile si/sau Serviciile oferite de Vanzator, Utilizatorul, Detinatorul de cont si Cumparatorul se pot adresa departamentului specializat Home Mobili, la adresa de e-mail espatim@yahoo.com sau la numarul de telefon +40 732 11 71 60 (program luni – vineri intre orele 10:00-18:30, cu exceptia zilelor de sarbatoare legala).
Home Mobili va raspunde unei sesizari sau reclamatii in cel mult 48 (patruzeci si opt) de ore de la receptionarea unei astfel de notificari, fara a lua in calcul la stabilirea acestui interval de timp orele aferente zilelor nelucratoare. In functie de complexitate, termenul de rezolvare a unei sesizari sau reclamatii se poate intinde pana la 30 (treizeci) de zile.
Dupa epuizarea cailor de conciliere interna si fara sa-si prejudicieze in vreun fel dreptul de acces la instantele judecatoresti, Cumparatorul (in intelesul de persoana fizica a termenului) aflat intr-o disputa litigioasa cu Vanzatorul poate apela pentru solutionare la o procedura extrajudiciara. Asemenea proceduri sunt de regula mai rapide si mai ieftine decat procedurile judiciare, iar mai multe detalii despre acestea sunt disponibile la https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Prelucrare date personale
Politica de prelucrare a datelor personale Home Mobili este parte integranta a prezentilor termeni si conditii, iar aceasta poate fi consultata in sectiunea dedicata din Site, aflata la https://homemobili.ro/politica-de-confidentialitate
- Politica de cookies
Politica de Cookies Home Mobili este parte integranta din prezentii termeni si conditii, iar aceasta este disponibila in sectiunea dedicata din Site, la homemobili.ro
- Limitarea raspunderii
Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare.
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a actualiza si modifica periodic termenii si conditiile, in scopul de a reflecta modificarile modului si conditiilor de functionare a Site-ului sau orice modificari ale prevederilor legale. In cazul oricarei astfel de actualizari, pe Site va fi intotdeauna afisata versiunea modificata a termenilor si conditiilor.
- Dreptul de proprietate intelectuala
Continutul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari grafice stilizate, sigle si simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, este proprietatea exclusiva a Vanzatorului, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in mod direct sau indirect (prin publicare si/sau prin licente de utilizare) asupra acestuia.
Utilizatorului, Detinatorului de cont sau Cumparatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Vanzatorului asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, altfel decat cu acordul scris expres al Vanzatorului.
Utilizatorul, Detinatorul de cont sau Cumparatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale si numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile prezentilor termeni si conditii.
Orice Continut la care Utilizatorul, Detinatorul de cont sau Cumparatorul are sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta prezentilor termeni si conditii, exceptand cazul in care Continutul este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Vanzator si acesta, fara nicio garantie a Vanzatorului, implicit sau expres formulata, in privinta respectivului Continut.
In cazul in care Vanzatorul confera Utilizatorului, Detinatorului de cont sau Cumparatorului dreptul de a utiliza intr-un anume fel un anumit Continut sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, acest drept se extinde numai asupra acelui Continut definit in acord, numai pe perioada existentei acestuia si numai in conformitate cu conditiile definite.
Niciun Continut transmis catre Utilizator, Detinator de cont sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Vanzatorului fata de respectivul continut.
Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentii termeni si conditii sau de acordul de utilizare, in cazul in care acesta din urma exista.
- Forta majora
Nici Vanzatorul si nici Cumparatorul nu va fi raspunzator pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
- Legea aplicabila si jurisdictia
Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Vanzator si Utilizatori, Detinatori de cont si/sau Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Timisoara.